sobota, 14 kwietnia 2012

Pom Pom Codziennik 57

Gdy Pom Pom jako tako wydobrzała i dotarło do niej, że to co mówi Doktor jest prawdą, doszło ich uszu miarowe skrzypienie drewnianych nóg. Upiorny znak, że Drevnoidzi wpadli na ich trop...
"Musimy uciekać!" krzyknął Doktor, po czym wyciągnął z kieszeni spodni klucz i podał go Pom Pom, mówiąc: "To na wypadek gdybyśmy się rozdzielili. Szukaj niebieskiej policyjnej budki, schowaj się w niej i czekaj tam na mnie jeśli dotrzesz pierwsza. Tylko pamiętaj: zamknij się od środka i nie wpuszczaj nikogo - ja mam drugi klucz."
Czy Pom Pom uda się uciec? Czemu akurat ma szukać policyjnej budki, zamiast po prostu pójść na najbliższy komisariat i dać się zamknąć w wariatkowie za "wygadywanie bzdur o kosmitach"?
---
W tym miejscu gratuluję Alexisdoll, która cieszy się już swoją Dalpanną. Zazdroszczę uprzejmie, ale w swoim czasie i ja się doczekam, więc szat nie rozdzieram z żalu. xD
Witam Estellę w lalkowej rodzinie! Życzę długich lat w szczęściu i lalkowym zdrowiu. :)
---
 Rozpiera mnie energia ("jak naspidowany królik" MODE ON^^) i nie wiem co jeszcze napisać, więc lepiej zakończę nim nawypisuję głupot. xD

Pozdrawiam serdecznie,
Imago

13 komentarzy:

  1. Już się nie mogę doczegać twojej Pullipanny! Miejmy nadzieję że szybko do ciebie przyleci bo ciekawość mnie zżera kogo tam kupiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Doczekasz się, doczekasz i zobaczysz jaka to frajda!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też rozpierałaby energia, gdybym miała taki poranek :D Nic więcej nie mówię :P

    Ciekawi mnie ta kieszeń Doktorka, chyba magiczna, że taki BIG-klucz się w niej zmieścił. I jeszcze gdzieś drugi trzyma! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "większe w środku niż na zewnątrz" - technologia Władców Czasu ^^

      Usuń
  4. W takim razie również gratuluje Alexis oraz trzymam kciuki za wszystkie panny będące w drodze, niech przybędą jak najszybciej.
    Ciekawa jestem dalszych przygód Pom Pom. Oj, hasło "nie otwieraj nikomu" zawsze wróży kłopoty albo się nie słucha i kończy źle, albo posłucha i też jest niedobrze. Zobaczymy co wyniknie u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. : D. Masz pomysły ^^. Zazdroszczę takiej "imadżinejszyn".

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy jestem co dalej :D Może policjanci zapytają ja o co chodzi ona opowie cała historie pójdzie do wariatkowa i pewnej nocy gdy będzie spała do celi włamią się drenoidzi i gdy już zdawało nam się będzie ze niema wyjścia z wielkiego kolorowego rozbłysku wyskoczy Doktor złapie pom Pom i zanim portal sie zamknie wskocza do niego zostawiając drenoidów .

    A z kluczem jest to logika kreskówkowa czyli : dają ręke do tyło i z tyłka wyjmują najrózniejsze rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. :) ♥ Pom Pom jak zawsze w formie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje ponad 10tys odwiedzin :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Miuki! :*
      I dziękuję wszystkim odwiedzającym. :)

      Usuń
  9. naspeedowana jesteś nieźle! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ty masz fantazję kobieto. A może PomPOm pomyli budkę policyjną z budką telefoniczną i przez telefon zadzwonią do niej Obcy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurde kochana podziwiam Cie z tym codziennym dodawaniem notek C: !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :))