niedziela, 1 kwietnia 2012

Pom Pom Codziennik 44

Pom Pom: Witajcie w specjalnym wydaniu Codziennika!
P: Gabriella z "Adwenczers" obiecała zdradzić nam kilka szczegółów odnośnie nadchodzącego drugiego sezonu naszej ulubionej blogonoweli.
G: Tak Pom Pom, pozwolono mi zdradzić co nieco. <chichocze> Szykują się spore zmiany. Przede wszystkim zdecydowaliśmy się ograniczyć członków obsady do lalek z włosami koloru blond i tylko firmy M.
P: To spora zmiana. Skąd taki pomysł?
G: Cóż... przeprowadziliśmy badania wśród naszych widzów, z których wynika, że brunetki nie są postrzegane jako "oryginalne B. firmy M."...
P: Rozumiem. Czy są planowane jakieś inne zmiany?
G: Właśnie miałam o tym opowiedzieć. Od przyszłego sezonu serial nazywał się będzie "Gabriella", a ja będę jego główną gwiazdą. Więcej zdradzić niestety nie mogę. Bądźcie cierpliwi, a niebawem sami się przekonacie!
P: Dziękuję ci za rozmowę Gabriello. W takim razie czekamy niecierpliwie na drugi sezon. To dzisiaj już wszystko drodzy widzowie. Do zobaczenia w jutrzejszym Codzienniku, w którym zdradzimy wam jaką Pullip zamówiła Imago.
---
3
...
2
...
1
...
Taaa... pewnie i tak nikt się nie nabrał, więc może od razu przejdę do tego momentu, w którym wam zdradzam, że to żart a wy się śmiejecie. xD
Od 44 dni nie sypnęłam się jaką Pullip zamówiłam, więc sami rozumiecie - teraz, tak blisko finiszu, to byłaby porażka. xD
---
A teraz wszyscy podnosimy rączki z klawiatur, zaciskamy kciuki i trzymamy je za lalki oczekujących: Alexisdoll, Elianki, Urshuli, Morellowej, Imago... xD
---
Udanej niedzieli i łagodnego poniedziałku!
Imago

14 komentarzy:

  1. Heeej, a już myślałam, że rzeczywiście będą zmiany w Adwenczers :D Nawet przez dwie sekundy przeleciało mi tysiąc myśli przez głowę, jakie to przygody przeżywałaby Gabriela! :D
    Trzymam kciuki za Pullipannę i zdradzę, że i ja zaczęłam rozglądać się za tego typu lalką...

    OdpowiedzUsuń
  2. ehehe,no no,żąrcików prima aprilisowych się zachciało? :P mnie dziś NIKT nie wkręcił - na szczęście! :D

    Dzięki za trzymanie kciuków!i ja też trzymam!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak to? A ja? Mi się chyba trochę udało?

      Usuń
    2. aaa,no tak,faktycznie :P zadrgało na chwilę ;p

      Usuń
  3. To był żart z tą Gabriellą, czy tylko ze zdradzeniem jaka to lalka? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. haha czekam!! :P
    I trzymam Ciuki ;] Dolllby

    OdpowiedzUsuń
  5. ale naiwniak jestem! uwierzyłam! heh ciekawa jestem dalszych przygód Twoich Fash!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapomnialas o mnie!Chcociaz moja Alicja i tak dopiero w ostatnich dniach kwietnia wychodzi na rynek......
    Ale mam odciski na zadku od siedzenia i czekania!:]]

    OdpowiedzUsuń
  7. też się nabrałam ;p
    te fotele są świetne, sama je robiłaś, czy są kupione? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dopiero przy zmianie tytułu nabrałam podejrzeń. KOMPLETNIE zapomniałam o Prima Aprilis (miałaś sobie jaką datę wybrać na urodziny mamo XD), drugi raz dałam się złapać. Fotele świetne, muszę młodej coś do siedzenia skombinować. A kciuki trzymam mocno i nie puszczam, za wszystkie laki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :))