Pom Pom Codziennik 31

Pom Pom otwarła oczy...
Czuła się cudownie. Gdzieś tam w głębi świadomości co prawda kołatała się jakaś myśl, że to sen, ale nie obchodziło jej to. Żywiła się światłem słonecznym, wylegiwała na "dziewiątej chmurce" i rozmyślała o "niebieskich migdałach". Nie chciała się budzić. Chciała by ten sen trwał wiecznie...
Ale co z rzeczywistością? Co z planem zmiany biegu wydarzeń? Czy naprawdę cofnęła się w czasie? Czy ona w ogóle jeszcze żyje? ;)
---
Sprawdziło się po raz kolejny to, co stwierdziłam na końcu sierpnia i projektu z Pum&Dżi... nie nadaję się do projektów dłuższych niż 31 dni (a i to już dla mnie bardzo długo). Po prostu mi się odechciewa potem wymyślać nowe rzeczy. Zobowiązałam się jednak dociągnąć projekt do przybycia Pullipanny, więc jakoś wytrzymam. ;)
 ---
 Za to moje marudzenie - bonus dla wielbicieli kocich łapek:
Filemon w pozycji "na śpiocha" =^.^=

Miłego wieczoru!
Imago (w nastroju leniwym)

Komentarze

  1. Kocie łapki boskie. Kotek chyba nie wychodzi na dwor, bo takie ma czyste poduszki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano niewychodzące są oba kociaki (on i jego siostra) :)

      Usuń
  2. Jakie śliczne łapki! *.* (tak, komentarz będzie tylko o kocie xD) Będę musiała się mocno powstrzymywać, żeby Ci go nie ukraść ;) I jeszcze raz: te łapki *__*

    OdpowiedzUsuń
  3. Po ogonku widać, że śliczny! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. :) koty to jest to co tygryski lubią najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocie łapki ooo TAK!!! Uwielbiam koty :) Mam już 2 ale chyba rodzinka się niedługo powiększy bo moja kotka prawdopodobnie jest w ciąży :D

    OdpowiedzUsuń
  6. czyli bonus jak najbardziej skierowany do mnie :D to moja ulubiona część kota :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocie łapencje <3_______<3

    OdpowiedzUsuń
  8. heh,i tak dajesz czadu z tym Codziennikiem :) naturalnie nie jest łatwo wymyślać wciąż to nowe przygody :)

    a łapeczki wycałowałabym!uwielbiam kocie łapki!mój Kubuś-Szwendaczek polazł na dwór i coś nie spieszy mu się spowrotem :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :))