sobota, 3 marca 2012

Pom Pom Codziennik 15

Wyluzowana Pom Pom:


Weekendowy Chillout z Chuckiem
---
Sprawdziłam. Buty od Steffi pasują zależnie od tego z której serii jest Fashionistka. I tak:
Kozaki - najlepiej pasują na serię 2 bo 1 ma za grube łydy 
Botki - najlepiej na serię 1 bo z 2 zlatują (na Sassy Swappin 1 pasują)
Sportowe - pasują na Artsy 1 a na pozostałe nie za bardzo
Sandałki na obcasie i koturnie - pasują na obie serie (na Swappin 1 też)
Klapki - nie pasują na żadną z panien (mam na szczęście kilka klonów z dzieciństwa i może którejś przypasują)
Buty z czubatym noskiem - tak samo jak klapki nie pasują na żadną (tak ja powyżej spróbuję znaleźć im właścicielkę wśród panien z dzieciństwa)
---
Chciałam dzisiaj zrobić zdjęcia do kolejnego odcinka "Adwenczers" ale kiedy wyjęłam panny z pudełka do przymierzania butów dotknęło mnie jak koszmarnie wyglądają ich włosy (kosmyki sterczą tu i ówdzie, włosy się puszą) toteż najpierw muszę się nimi zająć (widać to już w poprzednich odcinkach ale dopiero teraz pomyślałam jaki to wstyd pokazywać je w takim stanie). Kupiłam tą pokazaną przez Bombę odżywkę (Joanna Jedwab) i teraz muszę się odważyć wymyć którejś włosy jako pierwszej... stres jest bo nie chciałabym ich zniszczyć.

Trzymajta się ludziska!
Imago

PS Jak już tytułują moim nickiem płyty i piosenki, to chyba jakaś sławna jestem xD
(Artrosis "Imago" =^.^=)

10 komentarzy:

  1. pewnie tak :))

    hihi ale smieszny gosciu;D

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe :) Nie mogę się doczekać następnego odcinka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej ale Pom Pom ma fajnego kolegę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też czekam na nowy odcinek adwenczers :) ja do swoich stopries może sięjutro zabiorę dziś miałam za dużo na głowie. A Pom Pom wyluzowana czy nie - zawsze śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze!:) Dwa śmieszki :D Czekam na nowe odcinki Adwenczers! Mam nadzieję, że szybko doprowadzisz swoich aktorów do porządku:) Ale najbardziej chyba cierpi Klemens;p Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga, który jest świeżo założony i dodałam już twego bloga do oglądanych, ponieważ to co tworzysz poprawia mi humor!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klemens to u mnie, Rose Lady :D:D

      Usuń
    2. Oj ale wtopa!:D Po prostu dla mnie obydwie jesteście reżyserami, którzy zasługują na oscara! Mylesięmylesię przepraszam za moje roztrzepanie, myślę, że już niedługo poniedziałek x.x ;p

      Nie ogarniajaca Rose Lady:D

      Usuń
  6. Mam koszulkę z Chuckiem XD
    Mycia włosów nie ma co się bać! Powiem więcej: ja jestem zdania, że nowym lalkom trzeba myć włosy, bo to, czym pokrywają dla utrwalenia ich czupryny w fabryce z czasem sprawia, że włosy są matowe i niemiłe w dotyku. A po myciu są mięciutkie i lśniące!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko uważaj z tą odżywką, bo co za dużo to niezdrowo. 3 psiknięcia na kudły wystarczą :) Trzymam kciuki i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :))