środa, 21 marca 2012

Pom Pom Codziennik 33

"Tylko spokojnie...
...Nie mogę popełnić teraz żadnego błędu... śledzę ich już od dwóch tygodni i jedna mała pomyłka zaprzepaści wszystkie przygotowania." - Co kombinuje Pom Pom? Dlaczego śledziła oszustów? Czy jej plan się powiedzie? Czy zbliżamy się wreszcie do końca tej historii?
---
Marzy mi się takie mini-studio.
---
Miłego wieczoru,
Imago

PS Koniec historii nie jest uzależniony od przybycia Pullipanny, bo najwyżej będę wtedy dodawać inne zdjęcia z Pom Pom, ale wciąż proszę o kciuki za jak najszybsze jej przybycie do Polski i bezpieczne podróże (chociaż dzięki Alexisdoll wiem, że ma się tam dobrze gdzie jest teraz ^^).

11 komentarzy:

  1. Fajne studio. Ja myślę o kupnie takiego namiotu do robienia zdjęć bezcieniowych. Widziałam go na tej stronie co podałaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z moim dzieciolem takie studio nie ma prawa bytu ech...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój mąż zrobił namiot bezcieniowy z flizeliny i rurek PCV. Pomęczę go to może powie skąd miał tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) Pom Pom jest coraz bliżej rozwiązania!

    ....a ja "zarezerwowałam" sobie lalkę u jedej z blogowiczek :) tralalalala :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz lepiej jej idzie ;D.

    Chyba każdy marzy o takim studiu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Intryga nba miarę Stephena Kinga! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kto by nie chciał takiego studia :) a POM POM haha rozwaliła mnie za tą szyszką :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ojj ja też chętnie bym takie studio miała w domu :D zresztą... kto nie?

    Pom Pom, mistrz kamuflażu ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wlasnie cos takiego mam w planie od jakiegos czasu,problem w tym ze sie nie moge zdecydowac czy brac mniejsze niz to czy cos takiego.Ja niestety nie mam juz zupelnie w domu miejsca na nic i mysle gdzie ja bym to rozstawiala:/ Namiot juz kupilam jakis czas temu ale namiot nic nie daje jak sie nie ma lamp,w zasadzie juz lepiej miec lampy niz namiot:)
    Jakie doswietlone foty by byly!

    OdpowiedzUsuń
  10. studio jest wspaniałe ;o
    bardzo podoba mi się ten Twój piesek i zdjęcie w takiej kolorystyce idealnie do niego pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna fotka!!! A mogę prosić o jedną, malutką fotkę Pom Pom z Adwenczersowatymi?! Bo wyję po nocach z tęsknoty za nimi. Prooooszę O___O :D
    http://imageshack.us/photo/my-images/215/shrek2wp031024z.jpg/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :))