sobota, 30 listopada 2013

30DWF - Dzień 13 - Kwiaty

Na początek winna wam jestem zdjęcie na temat "Śmieszne", bo z racji choroby nie dałam rady zrobić nowego i posiłkowałam się szufladką. Teraz dodaję nowe:
Ładne kwiatki ;)
Vilu: A skoro o kwiatach mowa... dzisiejszy temat wyzwania to "Kwiaty" właśnie. Moje imię to skrót imienia Violetta - Violet, czyli Fiołek. Też kwiatek.
Kwiaty są różne:
Sztuczne
Pluszowe
Drewniane
Na sukience
Na pościeli
Kwiaty we włosach potargał wiatr ;)
Dzieci kwiaty, kwieciste imiona...
Mnóstwo kwiatów jest wokół nas jak widzicie!
No. Dość już tej "kwiecistej prezentacji". Miłego dnia! Papa!
Pozdro 600 ;)
Wciąż chora,
I.

PS A na dokładkę czytam "Zapach spalonych kwiatów" ;)

2 komentarze:

  1. Hej Słoneczko... No jak widzę ... nie miałam szans... wszystkie "kwiatki" wykorzystałaś do swojego bukietu ;D ...Vilu jest rewelacyjna... Buziaki od Zuzi ... i kuruj się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Viola jest śliczna :] Naprawdę bardzo dużo kwiatów nas otacza każdego dnia. Nigty tak na to nie patrzyłam ;) Zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :))