Podróże małe i duże...

Łódź nas trochę przetrzymała. Ale dzięki temu dokończyłam czytać kryminał xD. Deszcz znów uniemożliwił sesję plenerową na Piotrkowskiej. Dziś jechałyśmy pociągiem i zrobiłyśmy sobie kilkugodzinny postój we Wrocławiu. Spotkałam się z przyjaciółką. Teraz wreszcie jadę do domu.
Pozdrawiam,
Imago
PS Formułkę na temat zdjęć znacie, więc nie będę jej powtarzać xD.
---
Edit 12-06-2012:
Próbowałam naprawić pomieszaną kolejność, ale wtedy sypie się cały układ zdjęć, więc niech już zostanie jak jest. Pierwsze powinno być zdjęcie peronu z okna pociągu, kolejne to zdjęcia Teddy w przedziale, ostatnie to zdjęcie torów, a potem wrocławskie i na końcu PKS. :)












Komentarze

  1. Nie takie złe te zdjęcie, na swój "smarkfon" narzekać nie możesz :) Nie lubię Blythe, nie lubię, nie, nie - ale ten Twój mini cudaczek jakoś mnie zawsze rozczula ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. :) wracaj szybko bezpiecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi bardzo podobają się te zdjęcia, mają swój niepowtarzalny urok!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ona ma fajne buciki, to oryginalne?
    Moja ma takie papucie, ktore ciagle spadaja.

    OdpowiedzUsuń
  5. oj podróżniczki z was! POWSINOGI znaczy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nigdy nie miałam okazji zdjęcia w pociągu, nie wiem czemu ale zawsze na najbardziej zapchane linie trafiam :D ledwo sama się mieszczę do pociągu a gdzie jeszcze lalkę wyciągać ;D

    bardzo fajna kolorystyka zdjęć :3

    OdpowiedzUsuń
  7. ` Mała podróżniczka hę? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne. :) Można zrobić cykl ,, Mała podróżniczka w podróży ''.

    OdpowiedzUsuń
  9. znowu to male pokractwo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeś się przyczepił człowieku.... Się nie podoba to nie oglądaj!!
      Przede wszystkim się podpisz......

      Usuń
  10. Super fotki :). A co do "anonimusa" wyżej to bez komentarza zostawiam Twój komentarz :D. Powiem tylko, że na 100 % masz 8 lat, jesteś fanką LPS, które nienawidzą Blythe. Podobno "chcą zjeść/zabić/uderzyć/zgwałcić/kopnąć (niepotrzebne skreślić ;p ) ich koffane śliczne LPSki XD".Kiedyś zbierałem LPS- naczytałem się takich rzeczy o Blythe, że aż przykro się robi tych słodziutkich tyci laleczek ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepraszam że tutaj piszę, ale ....
    Kochana sprawdź proszę pocztę.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups... przepraszam Gałagutku już odpisałam.

      Usuń
    2. Dziękuję po stokroć :D :D :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :))