30DWF - Dzień 28 - Wzór

Wzory są różne: kwadratowe i podłużne ;)
Wzory pism:
Wzory chemiczne:
Wzory fizyczne:
(w tym najsłynniejszy wzór świata):
Wzory matematyczne:
Wzory na sweterkach:
Wzory do naśladowania:
Itd.
Matematyczne i fizyczne były moją zmorą. Jakoś łatwiej mi z chemią szło (chociaż i tak najlepiej mi wchodziły do głowy przedmioty humanistyczne). Z naśladowaniem wzorów też mi nie szło za dobrze. Dlatego moim ulubionym rodzajem wzorów są te na ubraniach. xD
Miłej niedzieli!
Pozdrawiam,
Imago

Komentarze

  1. heheheee...
    Matma, chemia, fiza to nie mój świat...
    Ale wzorki lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ojjj,matma i fizyka to też NIE MÓJ KONIK :P już ja wolę wzory na druty/szydełko :P

    OdpowiedzUsuń
  3. wzory z matmy - okropieństwo brrr .... podobają mi się te fotograficzne opisy

    OdpowiedzUsuń
  4. NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
    Mój koszmar dopadł mnie nawet wśród blogów!
    Matma- NIE!
    Chemia!- NIE, NIE!
    Fizyka!- NIE, NIE, NIE!
    A fuj!

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja z sentymentem podebrałam koleżance wykaz miar, odległości i długości również tych związanych z podróżami typu węzły wielokulturowe... (akurat byłam na etapie czytania o abordażach pirackich etc)
    ot, ciekawostka, komuś się chciało to zebrać na kilku kartach a mnie - porównywać...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :))