czwartek, 12 września 2013

Ten Tego...

Siemanko! To znowu ja, Tytus de Zoo. O, właśnie ja:
Widać mnie dobrze?
No więc... poprawka... A'tom mi zawsze powtarza, że nie zaczyna się zdania od "więc", bo "zdanie z więc robi bęc". No to ten... ja ogłosić coś chciałem. Imago jest strasznie leniwa. I nie chce jej się pisać. Toteż przypuszczalnie będziemy musieli kopnąć ją z innymi w tyłek, albo wbić jej jakąś szpilę czy coś. Żeby jej się znowu chciało pisać. Macie jakieś pomysły? Chętnie poczytamy. Tymczasem idę coś zjeść. Bo oczywiście Imago myśli tylko o sobie i biednego, głodnego Tytusa nie nakarmi...
Trzymajcie się!
Wasz Tytus de Zoo

7 komentarzy:

  1. Jakieś 2 tygodnie temu udało mi się (po 20 latach) skompletować Tytusy! Jestem przeszczęśliwa! Tytus rządzi :D
    Może lepiej niech Imago skończy tę magisterkę i wtedy wróci. Chyba, że już po, to prędziutko do pisania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na forum też nie wchodzi, foch :<

    OdpowiedzUsuń
  3. :) a ja dzięki Imago zamówiłam sobie książkę-autobiografię Papcia Chmiela :) i z autografem mam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. A więc niech Tytus pisze za Imago, bo dobrze mu idzie ;)
    Poczekamy, aż szanowna autorka się obudzi.





    Tak sobie w kątku siędę i poczekam.
    ()()
    o.o

    OdpowiedzUsuń
  5. Nikt nie kopie, więc ja to zrobię!!
    ;P

    Pisz Ty tą MGRkę szybciej, bo bym se Adwenczersów poczytała ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Wracaj na bloga z lalkami proszę !!! Wszyscy tu tęsknimy za tobą :3

    OdpowiedzUsuń
  7. No wlasnie :P!
    Niech Tytus przejmuje inicjatywe to Imago zateskni i jej sie zachce pisac xD
    ...
    tak swoją drogą to tez mam strasznego lenia ostatnio...
    nic sie nie chce.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :))