wtorek, 12 lutego 2013

Niech żyje łupież

Mam ostatnio obsesję na punkcie Zołi. Może to dlatego, że na mojej słynnej kanapie ostatnio rezyduje tylko ona i Sora (z której to dwójki tylko Zołinek ma obitsu, a poza tym siedzi bliżej i pewnie dlatego, to po nią sięgam), gdyż ze względów bezpieczeństwa pozostałe lalki zostały ukryte przed kotami w pudle przed moim wyjazdem do Łodzi i od tamtej pory biedne w nim siedzą/leżą. Czekają na proces nie wiadomo o co oskarżone. I tak zostaną uniewinnione. Bo mają takie słodkie oczka. Po prostu muszę zasadzić sobie kopa w tyłek i uprzątnąć dla nich półkę w witrynce.
To wybitne foto, które swą jakością rzuca na kolana, wykonane zostało telefonem, który leży przy łóżku i łatwiej mi po niego sięgnąć niż po aparat.
Lenistwo na całego. :)

Znowu śnieżyca, która dowodzi, że coś Ziemi nie wyszła kuracja anty-łupieżowa.
Ziemio polecam ci Nizoral. ;)

Howgh!

10 komentarzy:

  1. Ja to generalnie obstawiam sie lalkami :P
    jak siedze przy biurku to one razem ze mną
    jak idę spac to klade je gdzies na komodzie zeby byly blisko XD
    świr normalnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zimową nudę najlepsze lalki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta, u mnie też łupież daje z nieba....
    Zołi jest prześliczna, taki lekko zdziwiony dzióbek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak lenistwo bywa zmorą, wiem coś o tym;) Dlatego zazwyczaj wszystkie akcje naokoło lalkowe organizuję hurtem - bo jak już mi się zachce, to nie chce mi się przestać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lenistwo...moje drugie imie:D
    Ja to zawsze jesli jestem w domu, to moja slicznote klade gdzie kolwiek byle byla blisko, w zasiegu wzroku no i...bezpieczna zeby byla. Nie milo jest kiedy lalka ku naszej nieuwadze spada... ;w;
    Coz zrobic by wena, a raczej zamilowanie do reszty lalek wrocilo...moze jednak posprzataj w tej witrynce? 8D

    OdpowiedzUsuń
  6. Się nie dziwię że obsesje na punkcie Rybki, jest cudna, jedyna Byulka w stadzie. A u mnie jak na razie łupież nie sypie.

    OdpowiedzUsuń
  7. A moje se siedzą w pokoju swoim, Coco bez reki prosi mnie o obitsu, Lucas prosi mnie o buty i wiga... no i majtki ;D Zoe jest taka urocza, ze Ci ja chyba zabiorę ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. nie musisz tego mówić, to od razu widać, że masz jej obsesjęxD
    pokaż kogoś innego tez czasem, nie badz taka! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :))