piątek, 22 lutego 2013

13

Co byście zrobili, gdyby trafiła wam się okazja "życia" i jedna z fajniejszych lalek pojawiłaby się w zaskakująco niskiej cenie? Kupilibyście prawda? Bo ja kupiłam. I nie żałuję. xD
Oto moja szczęśliwa, choć trochę (bo się waham czy to, które dla niej wymyśliłam jest odpowiednie) bezimienna "trzynastka". 13 lalka z roku 2013 wysłana 13 lutego. xD


Po pudełku widać już, że to Byul, więc nie będę was dłużej trzymać w niepewności:



BYUL PARADIS!!!


I jej urocze buciki/kapcie:


Jutro ją dokładniej obfotografuję, bo przybyła po 16 i światła już niet...
K♥cham ją!

Howgh!

EDIT:
Dzięki nieocenionej pomocy kochanej Elianki panna otrzymała imię Cirilla.

23 komentarze:

  1. Faaaaajna jest :) mimo, ze to byul :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, mimo że to byul - bardzo fajna, a ciuszki ma FANTASTYCZNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamowilas z forlessthanever? Była tam za 87zł. Moja kolezanka miala ją kupicno ale sie wyprzedała. Gratuluje tylu lalek!

    OdpowiedzUsuń
  4. 87 zl ? wtf xD?
    gratki Imago ! <3/leniwa Perseeeee:DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna, ładne ciuszki, gratuluję udanego zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje nowej rybci. :) Zoe będzie miała towarzystwo. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. coraz bardziej bodobają mi się byule. nawet jeden jest na mojej wish-liście już.
    Gratuluję nowej lalki,śliczna jest *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo *.* i gratki nowego zakupu ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja miałam sekretny link i sobie ją wczoraj podejrzałam, mwahahaha :P Fajniutka jest, podoba mi się jej fryzurka i strój :)

    Czy Eliance skojarzyła się z Rosjanką i stąd imię Cirilla? Pasuje do niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nic rosyjskiego :D Spojrzałam na stojącą na regale Sagę o Wiedźminie i... zostałam matką "krzestną"

      Usuń
  10. jakie ona ma świetne wdzianko! takie kolorowe... gratuluję takiej fajnej 13 :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje, jest przesłodka, tez chcę Byula :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie bardzo kocham Byule, ale ta ma wyjątkowo fajnego foszka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zbliżasz się do bankructwa Imago. Oj zbliżasz... A ciocia Kremu ostrzegała... Oj ostrzegała. Choziaż w sumie dobrze, że wydajesz kasę na same cuda *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurczę, jestem właśnie brutalnie zżerana przez zazdrośc :D Piękne imię dostała. :) Czekam na kolejną porcję zdjęc!

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocza:) I ten pyszczek złożony w dziubek:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję nowej lalki :)
    Ten jej króliczek jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obrzydliwa jest /leniwa Perseeeee

    OdpowiedzUsuń
  18. ach, ten stock <3 lalka też ;3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :))