czwartek, 25 października 2012

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST!!!

Poszalałam ostatnio zakupowo, ale ten nabytek trzymałam w tajemnicy (wiedzieli nieliczni tylko).
To taka moja nagroda za pierwszą samodzielną jazdę samochodem. ;)
Do tej pory zawsze ktoś mi towarzyszył, a teraz jechałam sama. Ostatnio znów to zrobiłam i w związku z tym czekam na kolejną "nagrodę" - ale tym razem, to już nie taka tajemnica - kto czyta forum Dolls, wie o jakiej lalce tym razem mowa. Może dziś listonosz będzie dla nas łaskawy i zamiast jednego arrivala będą dwa? Trzymajcie kciuki. A teraz nie trzymam was już dłużej w niepewności i zapraszam na mały arrival. ;)
-
I bought someone recently. As a reward for my little car driving succes. ;)
 -
Naklejka, która większości zdradzi skąd paczka przybyła. ;)
Któż to taki? Podpowie wam wiele ta słynna folia bąbelkowa. ;)
No dobra. Dość ukrywania się. Przed wami... Dal Ciel!
Ma na imię RIMA ♥
Rima: Czy możesz mnie uwolnić wreszcie? Ta folia mnie uwiera w d...ę.
Release me finally! This foil pinches me in the ass...
;)

Więcej zdjęć jak się światło polepszy... tak to jest jak się paczkę odbiera tuż po otwarciu poczty (awizo "duży" znów mnie wczoraj zaskoczyło) ;)

Miłego dnia!
Pozdrawiam,
Imago

23 komentarze:

  1. Jak ładnie się Rima przywitała ;D
    Kolejne niezłe ziółko w lalkowym gronie, jak Ty to ogarniesz ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że dziewczyna konkretna ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uch na szczęście dla mnie i portfela Ciel mnie kompletnie nie rusza( chyba łobuzów nie lubię a ta tu coś z pewnością namiesza ;)), za to kolejna Twoja lalkatorka i jej krewniaczki zrobiły niezłe spustoszenie w portfelu
    A jazdy GRATULUJĘ! Zawsze najgorzej się odważyć a potem nabiera się wprawy- lalka była konieczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja lalkowa rodzina coś ostatnio szybko się powiększa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zakupu! Ale ma spojrzenie!!!
    Ostatnio szał zakupowy panuje na blogach!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Imago szalejesz! :D Ale Rima jest boska, to trzeba przyznać :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Imago dobijasz mnie. Ja ostatnio nie wydałam tyle na lalki co ty na jedną :'( Powoli zaczynam wariować. Ale Rima jest świetna, ten pentagram w oku jest rozbrajający :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownaaaaaaaaaaaaaa! Twoja lalkowa rodzina strasznie szybko rośnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje :D nie mogę się doczekasz aż pokażesz jej charakterek >:3

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Kocham Cielaczki <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i zazdroszczę niesamowicie, ostatnio i mnie Cielak (tyle że w wersji Robin) kusi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ajajajajajajajajaja! Wpadnę do Ciebię na Cielową sesję!

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Eh... Chyba każdy marzy o własnym Cielaku ... xp

      Usuń
    2. upsss. to miał być osobny komenatarz :)

      Usuń
  14. Widzę, że się Twoja lalczana gromadka powiększa w dość szybkim czasie :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  15. wooooowwwwwwwwwww!!!a toś MI zrobiła niespodziankę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow Ciel *W* uwielbiam tą postac i lalkę ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :))