niedziela, 13 listopada 2016

Tygodnik Zmian


Witajcie kochani po przerwie spowodowanej koniecznością przygotowania prezentacji zaliczeniowej na uczelnię (jest czwórka, więc jeden przedmiot z głowy xD).
W sumie dobrze się stało, bo odczuwam konieczność pewnych zmian. Nie martwcie się - nie będą uciążliwe (mam nadzieję^^). Po prostu bez sensu wydaje mi się opisywanie dnia po dniu jeżeli ciekawych jest tylko kilka dni bądź jeden nawet. Dlatego raz w tygodniu będę wam opisywać najciekawsze wydarzenia. :)
Próbą generalną będą zaległe tygodniki. :)
T31
W poniedziałek udałam się do szpitala celem sprawdzenia czy jeszcze mam mózg ;)
W tym celu wykonano rezonans
I zrobiono mi "ała" żeby podać kontrast: gdybym mózgu nie miała to kontrast wylałby się uszami ;)
A na drugi dzień padało. I ogółem jakoś tak zimno, nieprzyjemno.
A w środę dokonałam zbrodni. Urwałam się z jednych zajęć z powodu bólu głowy. Wracałam na piechotę i moim oczom ukazał się but za barierką na estakadzie. Zaczęłam się zastanawiać co się stało z jego właścicielem. Mam szczerą nadzieję, że po prostu but zgubił.
Liście opadają. Zima nadchodzi powoli ale nieuchronnie.
Idę ja sobie do sklepu komputerowego a tam... rybki ;)
Pływały sobie ;)
I takie fajne starocie sobie stały :)
Ten znak mówi, że kobiety z dziećmi mają iść drugą stroną ulicy a wszyscy pozostali mogą ryzykować, że oberwą w głowę jakimś wiaderkiem pełnym farby albo czymś innym równie uroczym ;)
Przed 1 listopada ryneczek zmienił się w wielką kwiaciarnię
Listki sobie opadają
Oj tam oj tam... małe też jest piękne ;)
Listki temu drzewku opadły...
Panda w Pandzie ;)
T32
Miś Herman świętował Helołyn ;)
Uwielbiam spokój panujący na cmentarzach dlatego nie bardzo lubię ten zamęt przed 1 listopada i w trakcie.
Tłumy ludzi wtedy są. Krytykujące dobór zniczy czy kwiatów itp.
Ten pomnik w tle, to Iwan. Iwan kiedyś stał w centrum miasta, ale był często dewastowany. Miasto przeniosło więc Iwana na cmentarz, żeby pilnował mogił rosyjskich żołnierzy. I stoi sobie spokojnie teraz przez nikogo już nie niepokojony.
A cmentarz to idealne miejsce żeby zebrać myśli
Zadumać się i docenić życie
Docenić tych z którymi mieliśmy szansę się poznać
I poprzez symboliczne "światełko" dać im znać, że wciąż pamiętamy.
Pół drzewka w listkach a pół golizną świeci ;)
Komu można kibicować jadąc z teściową?
T33
Czyżby w budynku poczty (poza kadrem po lewej) chrustem opalali? :D
Arkady to samograj. Nie wiem jak bardzo trzeba by zdjęcie zepsuć żeby nie wyszło. xD
Arkady otaczają ratusz. Fajna sprawa. Uważam nieskromnie, że mamy jeden z najlepszych placów ratuszowych (vel rynków) w Polsce. :)
Pada śnieg, pada śnieg, dzwonią dzwonki saaaań... ;)
Dotknęłam śniegu po raz pierwszy... tej jesieni xD
Kadr z filmu "Miłość, nienawiść i propaganda." Warto czasem pooglądać dokumenty historyczne, ale i nie tylko. Dowiedziałam się, że część osób z mojej grupy nie widziała filmu "Zakazane piosenki" a szkoda, bo ten film dobrze ukazuje jak się żyło w Generalnej Guberni w czasie II wojny światowej. Polecam.
Patrzajta co mi przysłała moja ukochana Agatka Gałagutek!
Tyyyyyle schodów każdego dnia muszę pokonać w drodze na zajęcia. Może przynajmniej schudnę. ;)
W tym moim studiowaniu najbardziej poszkodowany jest Filemon. Tęskni podobno bardzo bidulek przez te kilka godzin kiedy jestem poza domem.
Liście opadają a jabłka skubane nie chcą spaść ;)
A ta rzepka wygląda jak zmniejszona zasuszona głowa.
-----> https://pl.wikipedia.org/wiki/Tsantsa

I to już koniec tego odcinka.
Dla wszystkich w nagrodę kanibalistyczna rzepka.
Tym razem kartofel sobie odpocznie.
Dajcie koniecznie znać co sądzicie o nowej formie Tygodnika i czy macie jakieś sugestie odnośnie zmian.
Do zobaczyska!
I.

5 komentarzy:

  1. gratuluję czwóreczki!

    i ja lubię podumać na cmentarzu -
    to dobre miejsce na samotność :)

    Psinka z Gałgutkowa przesłodka -
    a Pan Kartofel niechaj miło śni!

    ta forma też jest dobra - bo Twoja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że najważniejsze, abyś Ty się dobrze czuła ze swoim blogiem i swoimi wpisami, bo - tak jak Inka napisała - to są Twoje przemyślenia i Twój świat. Mnie jest miło go poznawać w każdej formie :-) Rzeczywiście, piękny macie Rynek :-) W Bełchatowie praktycznie typowego miejskiego rynku nie ma, a w Piotrkowie Tryb. - tam, gdzie pracuję i spędzam większość tygodnia, rynek jest ładny, ale Wasz zdecydowanie nad nim góruje pod względem estetyki, czy piękna architektury :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję dobrej oceny i życzę dużo zdrówka! Dbaj o nie, bo kto nam będzie pisał takie fajne Tygodniki :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za Twoje zdrowie :)
    Dla nas najważniejsze, żeby Tygodnik się ukazywał , forma zależy od Ciebie , to Twoje przemyślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spóźniony komentarz, ale nadrabiam w chorobie zaległości ;)
    Ja tez ostatnio chodzę po przychodniach i lekarzach więc wiem co czujesz ;)
    Poza tym chciałam tylko dodać że ja też uwielbiam cmentarze, lubię atmosferę i mimo ze powinno się być smutnym na cmentarzu to myślę że należy też tam tchnąć trochę uśmiechu. Warto się uśmiechnąć do tych którzy już minęli, będzie im trochę weselej.
    PS Jak ja chodze na zajęcia to podobno Piołun też tęskni, ale jak wracam to tak broi niewdzięcznik że aż mu się uszy trzęsną...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :))