niedziela, 5 sierpnia 2012

Weekendowo

Z wczorajszego zdjęcia guzika wyszedł mi guzik (wyjaśnię za chwilę czemu), więc poratuję się zdjęciem, które już publikowałam:
Legendarny guzik mieszka teraz u Elianki ;)
-
A guzik wyszedł mi bo... pojechałam wczoraj do Wrocławia spotkać się z Rudą Myszą (samobieżną^^), Gabby i Looven! Dawno się tak dobrze nie bawiłam. Dziękuję dziewczyny! Koniecznie trzeba będzie to powtórzyć.
Na początek tylko kilka zdjęć, które część z was już zna z Facebooka:
Esme w wigu Lucy - bardzo mi się taka spodobała :)
Esme w wigu Rias
Esme poderwała Seva ♥
S: I na co się gapisz? Siedzę na Rudej. xD
A tym zdjęciem zaliczę sobie temat "Czarny" xD
Lilith poderwała Sebę - ojjjj się działo i będzie się działo xD
Inne zdjęcia wrzucę jak wybiorę i obrobię, bo mam ich tyle, że nie chce mi się nad nimi dzisiaj siedzieć. xD
-
A dzisiaj byłam na giełdzie i nabyłam krzesło oraz ławkę bujaną (takie coś pomiędzy) żeliwną z drewnianymi szczebelkami. Oj będzie sesja z tym na pewno. Zwłaszcza Margo będzie mi do tego pasowała w swoim stocku, a razem z nią Enos w swoim. Zdjęcia nabytków, jak je doczyszczę. xD
-
Trzymajcie się!
Imago

17 komentarzy:

  1. Och, jak żałuję że nie mogłam przybyć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia . :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne foty. Gratuluję udanego spotkania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Esme ślicznie wygląda w wigu Lucy. Pasuje jej ten kolor. Lilith i Seba tworzą doskonałą parę.

    OdpowiedzUsuń
  5. O, moja kochana para <3
    Esme wygląda cudnie w wigu Lucy, zresztą ładnemu we wszystkim ładne + wig Lucy pasuje każdemu :D
    Jestę fotografę ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnie zdjęcie - genialne ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Esme<3
    Jest taka śliczna c:
    A w wigu Lucy wygląda jeszcze śliczniej <3
    Lilith i Seba me gusta : D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia! :) hyhy taak tak będzie się działo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, widzę, że działo się!! :) Świetne fotki, czekam na więcej z niecierpliwością ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyli inaczej super zabawa :) ja jakoś sobie nie wyobrażam siebie z takimi lalkami :) oczywiście mi się podobają bo są cudne , ale jakoś nie wiem :/ podobają mi się te większe :/ ale są drogie :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach jak ja Wam tych spotkań zazdroszczę :D

    PS. Zapraszam na nowy post :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę Wam więcej takich fajnych spotkań ;)
    Nigdy nie mogę się napatrzeć na Seva... ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. ` "Siedzę na Rudej". :D Kocham to! <33

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdraszczam spotkań.
    Czekam na rozwój sytuacji między Lilith i Sebą

    OdpowiedzUsuń
  15. super! jak ja zazdroszczę wam tych meetów :<
    no to czekam ,na więcej zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  16. chciałabym zobaczyć jak wyglada Ruda Mysz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :))