poniedziałek, 28 października 2013

Heli Wina

...czyli Halloween ;)
Mówi się, że ci, którzy świętują Halloween czczą szatana. Otóż Halloween, to pogańskie święto, a poganie nawet w szatana nie wierzą. ;)
Postanowiłam wyciąć ryja w dyni, która stanie się pyszną zupą dyniową (dlatego nie zrobiłam z niej lampionu i cięcia nie są głębokie). Tak powstała "twarzowa dynia": ;)
Z dynią "celebrytką" postanowiły sobie zrobić pamiątkowe zdjęcia... a jakże! Dyniogłówki! xD
Zoe:
Rima (która zapowiada krwawą zemstę za przegapienie jej urodzin^^):
I kurduple:
Betty: Stuk-puk! Jest tam kto? ;)
*
BONUS
dowcip, który będzie pewnie zrozumiały tylko dla znających serial Doctor Who ;)
9ty: Oszalałeś? Mieliśmy ją pomalować na niebiesko!!!
10ty: Od 50lat latamy niebieską TARDIS. Pomyślałem, że przyda jej się trochę innego, bardziej seksownego koloru. ;)
*
Sponsorami dzisiejszego odcinka byli:
Kocyk, który robił za tło
Gałagutek, która jest autorką większości ciuchów
Elianka, która zrobiła sukienki kurdupli
Zyzka, która zrobiła bluzę Rimy
oraz
Kolorowe Kredki w Pudełeczku ^^
 *
Pozdrawiam,
I.

PS Chyba lepiej mi idzie pisanie niż fotografowanie...
PS2 No dobra kurde... wiem, że DZIADY, ale Heli Wina się tak przyjęło, że się zapominam ;)

6 komentarzy:

  1. A gdzie przepis na zupę?! Może w końcu trafiłabym nataki, gdzie zupa po ugotowaniu, nie małaby konsystencji betonu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam polecam frytki z dyni, są pyszne! ;-) Złorzeczącej Rimie do twarzy z dynią :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. ojaaaaacię...
    lalki na horyzoncie xD
    jestem w szoku, ze wreszcie dodalas jakies zdjecie biednych zapomnianych dyniek :P
    fajnie bylo je zobaczyc ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Awwww!!
    Dynia!! Tyż kcem :D Ciacho byłoby pierwsza klasa :D
    Zoe to moja faworytka, kocham ten rybi pyszczek :D
    Pokazuj ją częściej ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupa z dyni jest mniam:) Polecam też spagetti z dyni:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogłaszam kompromis, proszę pomalować TARDIS na dyniowo! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :))