Kurduple dwa

A jednak nie zrobiłam króliczkowi zdjęć w tym puchatym stroju. Wyczaiłam, że kiedy z małego obitsu wyjmie się stopy i przedramiona, to strój można założyć, więc kiedyś jeszcze zrobię sesję. ;)
A teraz kilka zdjęć kurdupli:
Piki: Panie, Panowie do skoku przygotowuje się mistrzyni świata w skokach!
Betty: Chyba ci odbiło... jeszcze się poślizgniesz, upadniesz i uderzysz...
BUMS!
Piki: Ała...
Betty: A nie mówiłam?
;)
...
Piki: Skomentujemy coś Imago na blogu?
Betty: Najlepiej z anonima!
...
Betty: O świetna poza! Wytrzymaj chwileczkę...
Betty: Boskie foty będą. Już to czuję!
Et voilà!
Kurduple dwa:
~*~
Żeby zrobić te zdjęcia trzeba się było poświęcić i położyć na podłodze... doceńcie wysiłek. xD
Miałam problem z rozkręceniem główki Piki... na szczęście znalazłam właściwy śrubokręt i poszło.
Jej wig, to faktycznie masakra. Potraktowałam go odżywką z jedwabiem, ale niewiele to dało. Trzeba szukać wiga...
~*~
Miłego popołudnia i wieczoru!
Pozdrawiam serdecznie,
Imago

Komentarze

  1. Świetne są :) I jaki pokoik mają! A jeszcze chyba nie miały?

    PS. Betty z tymi oczkami w bok wygląda, jakby wiecznie rozpraszały ją myśli o psoceniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mebelki pokazywałam już jak Betty zobitsowałam w sierpniu. :D Postawiłam je tylko na tle papieru do pakowania prezentów, więc to bardziej plan zdjęciowy niż pokoik. xD

      Usuń
    2. Aaa, a ja myślałam, że mają taką uroczą tapetkę :D

      Usuń
  2. Jak one teraz słodko razem wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie małe, a jakie łobuzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A Maszka się z nimi nie pobawi? Przeciez tez taka malutka? A zdjecia i lalki cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyżby ?Betty znalazła kogoś żwawszego od siebie?;)Świetnie razem wyglądają:D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajowe te kurduple,coś czuję,że będzie się działo....... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tworzą team!! Kurduple wymiatają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, ostatnio teściowa obdarowała moją córkę takim lapkiem jak mają Twoje kurduple, nie wiem skąd ona takie rzeczy ma ;d
    Betty fotografka jest obłędna, ale i modelka też daje radę ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. już je obie bardzo polubiłam,świetne są! ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam je! "Boskie foty" stworzyły. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te twoje maleństwa ;) Kto by pomyślał że toto takie psotliwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. aa, jakie z nich rozkoszniaki :3 uwielbiam te dwa łobuziaki ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Juz czekam na dalsze historie ^^ Widać że niejedno jeszcze namieszają ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurduple mnie rozwalają. Uwaga, bo będą komentować z anonima! XDD I Betty, ona jest najlepsza. Zdolna fotografka. ; )

    PS. Mala reklama mojego bloga. *świeżutki i praktycznie pusty - dopiero czekam na pullipa* Dziękuję za każde odwiedziny. c:

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje dla fotografa-- leżenie na podłodze to baaaaardzo duże poświęcenie. Zdjęcia super, pomysły też.

    OdpowiedzUsuń
  16. Już wiem kto tak anonimowo spamuje na blogach! :D
    Ostatnie zdjęcie cudne...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja i tak byłam w szoku że po rozkręcaniu główki wig od puki nie stanął dęba, jak u mnie po wizycie u zegarmistrza. Lałam potem wrzątkiem, kładłam odżywki i nic nie pomogło. Ciągle kupowałam nowe lalki więc zamiast nowego wiga uszyłam małej takiego z futerka. Lepiej nie odkładać takich zakupów na "potem", moja Emi czeka tak już ponad pół roku, tak samo na buciki..

    Nie wiem czemu ale byłam przekonana że mebelki od Plan Toys będą za malutkie..a są idealne :D
    Gratuluję kurdupla :D to był świetny wybór, wiem coś o tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. dwa małe łobuziaki - przesłodkie ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedy tylko zobaczylam jak Piki sie wywrocila to moj makaron uciek mi z lyzki na moja wyprana pizame. Tak sie o nia wystraszyl ze mam plame nie do zmycia xD

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :))