Adwenczers - sylwestrowy odcinek specjalny

 Ostatni odcinek w tym roku! Enjoy!


 























*Utwór, który Marcus z Damienem śpiewają to The Bill "Różowe okulary" 

Szampańskiej zabawy Sylwestrowej i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.
Spełnienia lalkowych (i nie tylko) marzeń, dużo zdrowia i czasu na hobby!


Dziękuję, że dane mi było was poznać. :) Uczyniliście ten rok lepszym, chociaż poznaliśmy się ledwie miesiąc temu. Do zobaczenia w przyszłym roku! :)

PS I tak miał dostać ten zestaw ubrań ale najpierw musiałam namówić rodziców żeby mi go za-sponsorowali  ;)
PS2 Z tym zestawem do wspinaczki, to żart bo nie widziałam zestawu do wspinaczki dla lalek. Żeby jednak prośbom widzów stało się zadość w odcinku wykorzystałam własny zestaw ;)

Komentarze

  1. hehe,super odcinek!
    ubranko mi się bardzo podoba!

    Wszytskiego naj naj naj na NOwy Rok!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkim pięknym "Barbichom" najlepszego na Nowy Rok, wszystkim widzom Adwenczers szampańskiego nastroju na już i na długo potem, a sponsorom głębokich kieszeni i szczodrego serduszka. Anonim (one wią kto nim ;) )

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny odcinek, nie wpadłam na to, że lalki mogą zrobić sobie zabawę sylwestrową rodem z Polsatu :D
    Strój Marcusa bardzo mi się podoba, a te jego tenisówki to już w ogóle love :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na rozwiniecie sprawy z dracolaura i edwardem :D to moze byc zabawne !:)) oczywiscie rowniez zycze Ci duuzo dobrego w 2012 :):*

    OdpowiedzUsuń
  5. niby tylko lalki ale tez mi bedzie smutnoo! :) wlasnie wszystko zalezy od tego czy uda mi sie sprzedac dwie.. bedzie to ktoras z pukifee albo wieksza bjd :):)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :))