sobota, 7 lipca 2012

Trochę tego i owego*

*A bit of this and that
Taaaki fajny znaczek był na kopercie...
Sooo cute stamp was on the envelope ...
...
A w kopercie... 
Dwie Zgryźliwe Laleczki!
xD
And in the envelope ...
Two Grumpy Dolls!
xD
-
Linda: Myślisz, że będzie nam tu dobrze?
Lisa: Nie bój żaby. Samochód nam dali, więc jakby co, to odjedziemy w siną dal...
Linda: Do you think we will have here right?
Lisa: Do not be afraid. They gave us a car, so if something goes wrong, we will leave ...
Linda: Ty patrz! Skuter mają!
Lisa: Eeeee pewnie z przeceny...
Teodora & Laverna: Same jesteście z przeceny!
Linda: Look! They have a scooter!
Lisa: Eeeee probably from the discount ...
Theodore & Laverna: Same you are!
xD
 ---
A teraz coś dla Mono i pozostałych wielbicieli Adwenczers:
And now something for Mono and other admirers of Adventures:
-
Aretha: Hej, hej! To ja, Gabby! Takie mamy tu upały, że strzaskałam się na machoń...
Hey, hey! It's me, Gabby! Such hot weather we have here that I am very much tanned...
Gabriela: Ona żartuje. Oczywiście, to ja jestem Gabby i nigdy bym się tak mocno nie opaliła. Największe role filmowe dostają tylko aktorki o alabastrowej cerze... nie wspominając o wielkim talencie, który ja naturalnie posiadam od urodzenia...
Aretha: *pod nosem* Anty-talencie raczej...
Gabriela: She was joking. Of course, I'm Gabby and I never would be so much tan. The biggest film roles getting only the actresses with alabaster skin ... not to mention the great talent that I naturally have from birth ...
Aretha: *under the nose* Anti-talent rather ...
Cassie: Hej! Rozmawiacie z naszymi widzami? A powiedziałyście, że Sofia i Marcus się rozstaną? Damien z Saskią też do siebie nie wrócą! I dzieci nowe będą! I masa innych zmian...
Gabby: Miałyśmy właśnie o tym mówić. Damien zapewne zostanie moim nowym partnerem!
Aretha: *znów pod nosem* Musiałby chyba oślepnąć, ogłuchnąć i się czegoś nałykać...
Cassie: Hey! You talk to our viewers? And you said that Sophia and Marcus bid farewell form each? Damien and Saskia also to each other will not come back! And will be more children!  
And mass of other changes ...
Gabby: We were to talking about this. Damien would probably be my new partner!
Aretha: *under the nose again* He would have to probably go blind, deaf and swallow something ...
Damien: Nie słuchajcie tych plotkarek! Nic nie jest przesądzone... W każdym razie Imago myśli nad nową formą Adwenczers, która nie będzie jej zabierała aż tyle czasu w realizacji, a wciąż będzie atrakcyjna dla widzów... Tak czy inaczej, na razie nie ma dla nas czasu, za co bardzo przeprasza... Postaramy się niebawem znowu coś dla was "nakręcić". Trzymajcie się!
Damien: Do not listen to those backstabber! Nothing is a foregone conclusion ... In any case, Imago thoughts on the new form of Adwenczers that it took not much time to make and still be attractive to viewers ... Anyway, for now there is no time for us, for what Imago is very sorry ... We will soon again "shoot" something for you. Hold on!
xD
Thanks for watching!
---
Chłodniej miało być... taaaa... znowu "sauna"...
(Maruda ze mnie, wiem, ale naprawdę mój organizm źle znosi upały...)
Colder meant to be ... Yeah ... sauna again ...
(I'm nagging, I know, but it's my body does not tolerate the heat ...)
-
Trochę poszalałam z obróbką, ale kompakt słabo zdjęcia zrobił... wychodzi na to, że najlepiej robi zdjęcia tylko na dworze w czasie słonecznej pogody (ale nie zbyt słonecznej bo wtedy "przepały")...
-
Jak mi kupon na 10% rabatu przysłali z datą ważności do 30 czerwca, to jak mogłam nie skorzystać? W dodatku ciemnowłosa paskuda tak mi się spodobała na zdjęciach u Privace... xD
-
Tradycyjnie wczoraj znalazłam awizo z napisem "DUŻY" - kocham tego listonosza... nosić mu się nie chce niczego poza awizo i zwrotami podatków...
-
Samochód musiałam kupić... No musiałam. xD
-
Teraz zbieram na pełnowymiarową Blythe. xD

Miłego weekendu!
Have a nice weekend!
Imago

14 komentarzy:

  1. Właśnie imago :) u mnie też straszne upały :)
    Jejku .. strasznie się stęskniłem za Adwenczers :)
    czekam z niecierpliwością aż się znów pojawi na antenie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko jedyna, kolejne dwie blejtki, na dodatek zmotoryzowane ;D
    Czekam na nową formę Adwenczers, lubię zmiany ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. wyjątkowo miłe twoje nowe lokatorki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Linda i Lisa znalazły wspaniały dom :3
    Jak moja pierwsza pullip przyszła , też dostałam avizo , na paczce też było napisane ,, duża '' , listonosz jest zbyt leniwy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się u Ciebie szybko "rozmnażają" te małe paskudy :D A te dwie mają wyjątkowo paskudne charaktery :D Najbardziej ucieszyli mnie Adwenczersi!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ` Miłe powitanie, nie ma co :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojojoj ale się będzie działo:) u Ciebie zawsze coś się dzieje, albo się mury walą, albo porwania albo ucieczki, a jak już wątek sensacyjny się wyczerpie to rozstania i powroty...Kocham to !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A u mnie dziś burzowo strasznie! A ja okrutnie się burzy boję :(

    Dziękuję ślicznie za Adwenczersów, jak ja za nimi tęskniłam! Ciekawi mnie nowa forma ich przygód, szczególnie to, że zabierać będzie Ci mnie czasu na realizację.
    No i mówisz, że dzieci więcej będzie? A czy któraś w ciąży czasem nie była? Hehe, twórz twórz, czekamy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ojoj zaraza się baardzo szybko rozpostrzenia! ;DD Też życzę miłego weekendu ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Blythe'owa zaraza nadal się szerzy ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. oooo,kolejne dwie!! :D

    czekamy na więcej Adwenczers,Imago!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaaaaaa! Pelnowymiarowa blythe to dopiero coooos! A mini masz juz pokazna kolekcje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lis w tych okularkach ma przewspaniałą buźkę ;d
    A z listonoszami to chyba jest tak wszędzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znaczek świetny ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :))