poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Pom Pom Codziennik 59

Jak to możliwe?! - zakrzyknęła zdziwiona Pom Pom.
-Przecież to mała budka, niewiele większa od budki telefonicznej... a w środku jest ogromna!
-Dobrze, że już jesteś. Zamknij drzwi i rozgość się. Zaraz ruszamy. - odparł beztrosko Doktor, sprawiając wrażenie przyzwyczajonego do takich reakcji wśród tych, którzy odwiedzali jego statek po raz pierwszy. Poczuł się jednak zaskoczony tym, że jeszcze nie zemdlała, czego się spodziewał.
-Ale jak to możliwe, że w środku budka jest większa niż na zewnątrz? Co to za cuda?
-Technologia Władców Czasu. To Tardis - mój statek kosmiczny. Budka to tylko kamuflaż... a... wspominałem, że może podróżować też w czasie? Zaraz zobaczysz, bo już ruszamy w przeszłość. Do Chin. Odwiedzimy Lalkarza zanim zmienił mnie w lalkę, żebym mógł odzyskać dawne ciało. Nie mogę jednak odwiedzić go sam, bo jeśli spotkam drugiego siebie, miałoby to fatalne skutki dla czasoprzestrzeni.Potrzebna mi będzie twoja pomoc. Trzymaj się, bo mogą być małe turbulencje.
Jakiej pomocy oczekuje od Pom Pom nasz tajemniczy Doktor? Jak to się skończy? Oglądajcie.
---
Po raz pierwszy pokusiłam się o zrobienie pseudo-dioramy. :D
Ściany statku wydrukowałam z tej strony:
Konsolę z tego linka:
Koniec końców wyszła mi niezła mieszanka, bo Doktor 9, konsola od 8 Doktora, a ściany z lat 80'tych. xD
 Miałam za mało kartonu i ściany wyszły za niskie, dlatego zdjęcie docelowe robiłam pod kątem. 
Tu backstage z cyklu- jak zrobić statek kosmiczny z czarnej teczki, lampki typu "lava" i kartonu:
A w dodatku bez klejenia^^. Jestem zachwycona, bo nawet dla mnie to było łatwe. A wierzcie mi - mam dwie lewe ręce jeśli idzie o precyzyjną robotę. xD
---
 A na koniec kącik ogłoszeń "para-parafialnych"^^:
Alexisdoll kochana napisała, że Pullipanny powinny być u niej w czwartek, czyli moja Pullipanna powinna być u mnie w poniedziałek za tydzień. Jupiiiii! 
Mocno teraz zaciskajcie kciuki, żeby Poczta się spisała. :)
A jeszcze żeby tego było mało, to wygrałam Candy u Gałagutka. xD
Tym samym zaczynam zbieranie nagród do własnego Candy, bo to już 3cia moja wygrana i wstyd byłoby, gdybym nic nie zorganizowała. Mam już dwie małe nagrody "kupne", ale same w sobie są mało atrakcyjne (chyba), więc chcę dołożyć coś zrobionego przez siebie. Może jedzenie z modeliny, a może kolczyki koralikowe dla was (waszych dziewczyn, matek, żon, kochanek^^ - jeśli wygrałby chłopak/mężczyzna)? Może jakiś naszyjnik dla lalki? Co byście woleli? Piszcie.

To na dzisiaj wszystko. Do jutra!
 Pozdrawiam serdecznie,
Imago

13 komentarzy:

  1. świetnie wyszło :D
    Obstawiam że Pom Pom będzie musiała ostrzec "wcześniejszego" Doktora żeby nie ufał Lalkarzowi :D, albo coś w tym stylu... :D

    Już nie mogę się doczekać Nowej Panny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fotka wyszła, z tym niebieskim oświetleniem... wygląda jak naprawdę byli na jakimś statku!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz ciekawsze te codzienniki! :D
    Naszyjnik dla lalki byłby super! :D ja też myślę nad nagrodami do CANDY, bo na 89% będę mogła zorganizować.

    OdpowiedzUsuń
  4. OOo statek 0_o

    Odliczam czas do poniedziałku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo,3mam kciuki za Pocztę Polska,angielska i chińska też!A co!

    ...a z Codziennika zaczyna się robić serial sci-fi!!nawet nie sądziłam,że masz takie pomysły! :)

    Gratuluję wygrania candy! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie dziś u Pom Pom :D Aż się zastanawiam co będzie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwy statek kosmiczny. Podziwiam Cię za wyobraźnie do historii, kreatywność przy robieniu zdjęć oraz scenerii do nich i chęci coby tak kombinować. Gratuluje też wygrania candy.
    "Piszcie" to piszem: osobiście wolałabym coś lakowego jako cześć nagrody w Twoim losowaniu, biżuterie lub jedzonko. Ale to może dlatego że mnie takie rzeczy zwyczajnie nie wychodzą.

    OdpowiedzUsuń
  8. statek wymiata xdDD A te twoje wygrywane candy to jakiś spisek xDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądam Codziennik prawie od początku i serio - wciągnęłam się :) A robi się coraz ciekawiej! Szkoda, że już za tydzień miałby się skończyć... Ale z pewnością już nie możesz się doczekać Pulipanny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie..., no znowu się aż popłakałam ze śmiechu jak przeczytałam Twój codziennik ;) Masz niesamowite pomysły, a diorama wyszła ci bardzo realistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie Ci wyszedł statek ^^ i gratulacje z okazji wygranej ; DD

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie. Super ci to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej! Statek ^^. Jest zaje bistyyyyy :D. Popieram dollbbyego- te Twoje wygrane toż to spisek :)-spotkamy się za to w sądzie :P.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :))