wtorek, 4 lutego 2014

Marigold & Samira

Udało mi się zmotywować się do zrobienia kilku lalkowych zdjęć. Większości z was pewnie się nie spodobają, bo to tylko Lalaloopsy, ale ja tam lubię te małe grapefruitowe łebki. ;)
Marigold bardzo lubi robić zdjęcia zabawkom i przyjaciółce Samirce. Samira zaś, poza swoim imieniem, nie zdradziła mi jeszcze swojej osobowości (no... jeszcze dodała, że lubi Marigold i zabawki^^). ;)
Ja tam się jeszcze dowiem co to za ziółko z tej Samirki. ;)
*
Była zima i już ni ma. ;)
Pozdro 650! ;)

15 komentarzy:

  1. ale fajne "kaczany" kolorowe :) najlepszy to ten fotopstryk :)

    a że zima poszła i nima to na cześć Wiosny - HURRRRAAAAAAAAAAAAAAa! :D

    (no dobra,poniosło mnie :P )

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też wiosna!
    A Lalalopsiaki lubię! Nawet mam 3 sztuki! Tylko na bloga dopchać się nie mogą!
    Świetne zdjęcia takie full color!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjątka boooskie!!
    A aparat Twoje panny mają fullwypas!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te laleczki, takie kolorowe, a aparat maja odlotowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje zdjęcia zawsze mają w sobie to coś, nie bój się :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Loopsiki są urocze i takie kolorowe :D Jednak ja sama nie jestem przekonana do ich posiadania. Wystarczy mi wersja mini. Ten aparacik pobił wszystko! :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ważne co, ale jak. Mam na myśli zdjęcia. Ty to nawet papier sfotografujesz tak, że robi wrażenie, a co dopiero takie kolorowe laleczki. Ciekawe co wylezie z Samirki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. One są urocze. Bardzo lubię te guzikowe oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne są :-) aparat fantastyczny :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak zdecydowanie podzielam słowa napisane przez Malfrue szok . Piękne zdjęcia . Przypominają lato są takie kolorowe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też sie laleczki podobają :D i zdjecia też bardzo fajbe :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są. Co prawda jestem za stara na zabawki, ale są przesłodkie :D >> Mój blog <<

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak kolorowo I jakie one slodkie! Ciekawe ktoz to jest ta Samira. A Marigold udzielila sie twoja pasja fotografowania. Niezle ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :))