czwartek, 30 sierpnia 2012

Poslušně hlásím

"Melduję posłusznie, że w skrzynce nic nie było."
No bo niby po co szukać klucza do skrzynki, skoro można wysłać "paskudę" na zwiad? xD
-
W związku z wczorajszym nadmiarem bodźców, zaniepokoiłam się stanem zdrowia Betty i zabrałam ją do przychodni specjalistycznej na Tomografię Komputerową. xD
Melduję posłusznie, że wyniki ma dobre i można odetchnąć z ulgą. :D
-
Miniatura Tomografu stoi w pewnej przychodni w moim mieście. Od dłuższego czasu się czaiłam, żeby porobić jej zdjęcia i dziś się odważyłam spytać o pozwolenie. Pozwolono mi nawet zdjąć ją z blatu na którym stoi i postawić na podłodze. Ha!

Pozdrawiam serdecznie!
Imago

PS

16 komentarzy:

  1. o kurcze ! takiej miniatury żadna inna nie pobije!! świetne zdjęcie ! do odważnych świat należy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha, ja też chcę taką hybrydkę! Ona jest świetna! Te oczy...!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna miniatura. Fajnie, że się odważyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale świetna miniatura! :D fajnie, że spytałaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym się chyba nigdy zapytać nie odważyła! Wielka jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zanim przeczytałam, że to miniatura tomografu, jak głupia gapiłam się na foto i zastanawiałam, czego użyłaś, żeby takie urządzenie imitować :D Fajny sprzęcik, podziwiam, że odważyłaś się spytać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow... Tomograf bombowy!!! Zdjęcie ze skrzynką rewelacja i gratuluję odwagi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. niesamowity ten miniaturowy tomograf! szkoda, że takich nie sprzedają :D świetne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tomograf jest genialny, zanim przeczytałam do końca, zastanawiałam się skąd wytrzasnęłaś takie coś! Gratuluję odwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. tez zdarzyłam osłupieć skąd wzięłaś to cudo:P rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ` Odważna jesteś. :D A zdjęcia super! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty kobieto chyba nigdy nie przestaniesz nas zaskakiwać ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. ahahaa,niezłe!:D paskuda na zwiadzie - uśmiałam się do łez!

    a tomograf bombowy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak z innej beczki:
    Hayden It's My Nature - proszę daj info gdzie nabyłaś ??????????????????
    zlotyptak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze a już myślałam, że to Twój własny tomograf ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :))