wtorek, 15 maja 2012

Wszyscy mają lalki, a ja mam...

...Awizo.
Z moim ulubionym ostatnio słowem "Duży". Znaczy się listonoszowi się nie chciało przynieść. 
A żeby było śmieszniej siedziałam cały czas dzisiaj w domu i nawet otworzyłam mu drzwi, gdy zadzwonił domofonem... Jako, że nie spodziewam się innej przesyłki (poza jedną parą trampek z Mimiwoo, które nie są raczej duże^^), a Tajemnicza Podróżniczka miała rano status "WER Wrocław wysłano z ładunkiem", to najpewniej ona właśnie poczeka sobie do jutra na oddalonej o niecały kilometr ode mnie Poczcie... Brawo Panie Listonoszu. Doprowadził Pan Pinię do łez:
Mr. Postman has not brought my package (with my new dolly most likely) and left a notification (i was in the apartment all the time - verry funny^^). He brought Pini to tears:


Ja jakoś przeżyję, bo i tak nie spodziewałam się jej tak szybko. ;)
I will survive somehow. I was not expecting her so fast anyway.
 ;)
Miłego popołudnia (czy też właściwie wieczoru^^). Pozdrawiam!
Have a nice afternoon (or evening most likely^^). Greetings!

Imago

14 komentarzy:

  1. Grrrrr szlag by to.
    A dziś nie dasz rady wydrzeć jej z poczty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie :) rozliczają się z paczek już po zamknięciu poczty i dopiero nazajutrz można je odbierać...

      Usuń
    2. A widzisz u nas można tego samego dnia o 17 już :D

      Usuń
  2. Biedna Pinia, wredny listonosz, ale jutro nowy dzień, jutro będzie dobrze ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. też nie lubie dostawac awizo....

    OdpowiedzUsuń
  4. WWrr....no ale nie ma się co stresować skoro już czeka :)to już jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ci listonosze, już tak wiele istotek przez nich płakało, a teraz Pinia...
    Czekam z niecierpliwością na jutro!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. No to nie pozostaje nic innego jak uzbroić się w cierpliwość i czekać na jutrzejszy post pt "Jeeeeest!!"

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlatego wolę kurierów! Ale wiem, że nie zawsze kurierem się da albo jest to za droga opcja ale jak tylko mam możliwość to tylko to wybieram... Pinia nie płacz!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. U ;(. SZkoda... Jutro będziesz już ją miała ;D. Będzie post " JEEEEEEEEEEST" ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki za jej przybycie i czekam na prezentację:)

    OdpowiedzUsuń
  10. To się nazywa Kochana Poczta Polska :). A listonosz jest jak przesyłka, dotrze wcześniej,czy później ... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A to podelec,juz ja cos wiem o tym:/
    Uwielbiam za to poczte,chyba jednak zwlaszcza Polska:]
    Szkoda mimo wszystko ze musisz czekac do jutra.

    OdpowiedzUsuń
  12. Już nie mogę się jej doczekać :) To jakaś Dal Pullip, Buyl czy coś z innej bajki?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :))